sobota, 3 grudnia 2011

Opinie uczniów


Klasa II A


Piotr Szczepański                                                                           
Według mnie film pt.: ‘’Pan od muzyki” był ciekawy. Można było zobaczyć jak wygląda życie w poprawczaku. Podobało mi się, jak chłopcy zmieniają się na lepsze, gdy wychowawca uczy ich śpiewać.

Maciej Przybysz                                                                                                            
Film był bardzo mądry i pouczający. Bardzo mi się podobał.  Pokazano tam, że nie tylko siłą i agresją można rozwiązać problemy z uczniami. Wystarczy mieć  odpowiedni sposób. To nie była zwykła szkoła tylko tzw. poprawczak. Sposób na niegrzeczne dzieci znalazł Pan od muzyki. Dzieci go polubiły i założyli wspólnie chór. Każdy miał tam swoje miejsce. Tak naprawdę film był o prawdziwej szkole w naszych czasach.

Aleksander Kuzubski                                                                                                                                      
 ‘’Pan od muzyki” był bardzo ciekawy. Film opowiadał  o dzieciach mieszkających w internacie. Bardzo mnie zainteresował.

Magda Leśniak                                                                                                           
Bardzo podobał mi się film pt. ‘’Pan od muzyki”, ponieważ  w sposób zrozumiały przedstawiony został problem  trudnej młodzieży.

Michał Delijewski                                                                                                                            
   Mimo niewielkiego budżetu film ten jest ciekawszy od wielu superprodukcji, i przedstawia ‘’mądrzejsze” tematy. Zdecydowanie bardziej podobał mi się od innych filmów.

Agnieszka Szczepańska                                                                                                

Film ‘’Pan od muzyki” bardzo mi się podobał. W szczególności spodobała mi się fabuła. Poruszył on trudny temat znęcania się nad dziećmi w szkole.

Natalia Kowalska                                                                                                                        
         Moja opinia na temat filmu ‘’Pan od muzyki” jest raczej pozytywna. Film wywarł na mnie wrażenie,nie przypuszczałam, że będzie mi się aż tak podobał. Był poruszający i interesujący. Osoba, która najbardziej mnie zaciekawiła to stary woźny.

Zuzanna Szołomicka                                                                                                                       
          Film mi się podobał. Pokazał, że współpraca z nauczycielem jest możliwa, jeśli chcą tego obydwie strony. Nie wszyscy nauczyciele są przeciwko uczniom. Są tacy, co chcą nauczyć, będąc w dobrych stosunkach z uczniami.

Marcin Święcki                                                                                                                               
      Film pt.: ‘’Pan od muzyki” wywarł na mnie wrażenie przede wszystkim dlatego, że był bardzo ciekawy pod względem wydarzeń i aktorów grających w nim.

Klasa II B

Klaudia Wojtków    
 Film pt. „Pan od muzyki” bardzo mi się podobał. Pokazuje on metody nauczania w tamtych czasach. Dyrektor wzbudzał we mnie złość i gniew, gdyż okropnie traktował młodzież, stosował okrutne metody. Gdy w szkole pojawił się nowy nauczyciel wszystko się zmieniło. Założył on chór chłopców i pomógł jednemu z nich spełnić marzenia. Na koniec filmu nowy nauczyciel został zwolniony. Najbardziej podobało mi się, kiedy pan  Mathieu zabrał ze sobą Pepinota. Wzbudziło to we mnie radość i współczucie.

Agnieszka Jankowska
 Film pt. „pan od muzyki” zrobił na mnie ogromne wrażenie. Szczególnie podobała mi się muzyka i śpiew chłopca o „anielskim głosie”.

Weronika Kurantowicz
Film pt. „Pan od muzyki”  bardzo mnie zainteresował. Szczególnie spodobały mi się głosy chłopców oraz wykonanie pieśni. Postawa nauczyciela od muzyki bardzo pomogła w zainteresowaniu dzieci śpiewem.

Weronika Kalińska
Film bardzo mi się podobał. Fabuła filmu przedstawiała rzeczywistość oraz zdarzenia, które mogłyby i zdarzają się w życiu. Film wywołał wiele różnych emocji od śmiechu po wzruszenie. Był on bardzo interesujący i zawierał prawdy moralne. Serdecznie go polecam.

Damian Lickindorf
Po obejrzeniu filmu „Pan od muzyki” z sali kinowej wyszedłem pełen głębokich refleksji na temat przyjaźni, lojalności i wychowania. Film ten jest pełen głębokiego przekazu. Zaimponowała mi postać głównego bohatera- nauczyciela muzyki, którego cenię za niezwykły spokój, opanowanie, skupienie i niezależność.

Artur Jakubowski
 Film bardzo mi się podobał, ponieważ pokazywał, jak ważne jest zaufanie.    

Ola Starzyńska
Według mnie film „Pan od muzyki” był bardzo nietypowy. Podobała mi się prosta fabuła i przekaz zawarty w tym filmie. Dobrze dobrana muzyka oraz gra aktorów sprawiły, że film stał się bardziej interesujący. Wzruszyło mnie szczęśliwe zakończenie.

Przemysław Grochal
Wchodząc do kina moje odczucia były mieszane. Spodziewałem się jakiegoś mało ekscytującego filmu. Zamiast tego zobaczyłem realistyczne postaci oraz dobrze napisany scenariusz. Gra aktorska nie powalała u dorosłych, natomiast według mnie to właśnie dzieci odegrały najważniejsze role i zrobiły to bardzo dobrze. Podsumowując, film okazał się  miłym zaskoczeniem.

Dominik Bednarz
 Film był dosyć ciekawy. Na początku byłem trochę sceptycznie nastawiony. Ale ostatecznie po obejrzeniu filmu, okazało się, że nie był zły. Sporo było nawiązań co do zachowania „trudnej młodzieży”. Najbardziej podobali mi się barwnie przedstawieni bohaterowie.

Dominik Skorupiński
Film pt. „Pan od muzyki” bardzo mi się podobał, gdyż opowiadał, jak było za dawnych czasów w poprawczakach.

Martyna Borowy
Film ten jako debiut reżyserski Ch. Barratiera okazał się debiutem znakomitym. Przedstawia czasy powojenne, czyli trudny okres dla dzieci i młodzieży. Wydaje mi się, że młodzi aktorzy stanęli na wysokości zadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz